Online Diary Online Diary: puasa 10 jun 2013

Wednesday 10 July 2013

puasa 10 jun 2013

assalamulaikum,...lama dah x menaip kat blog nie...sampai ade akak blogger nie perasan aku dah lama x update blog..huhu...masa x mngizinkan..mklumlah dah masuk study balik...sem nie dah msuk sem 5 ok..jgn x tau plak!!! lagi satu sem lagi utk aku hbskan diploma In Programming nie!! huh...insyaallah...

ok..kali nie aku nak update psal puasa...nie tahun ke 3 aku brpuasa tnpa family kat kedah...huhu...sedih2...sob2...tp x pe...nie tahun terakhir puasa kat cni...lpas nie x dah...insyaallah..
x sabar plak nak balik rumah...hri nie bru 1st puasa..lagi 29 hri utk raya :D
raya tahun nie cam x de semangat plak nk raya... sbbnya raya ke-3 dah kena balik poli...huh...
x tau nak cite ape dah..
moga ibadah puasa tahun nie lebih baik dr sblum2 nya ..aku rasa msih blum trlambat utk aku ucpkan selamat berpuasa utk sume umat islam ^_^

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen