Online Diary Online Diary: 2 Mei 2013 hari terakhir di tati

Thursday 2 May 2013

2 Mei 2013 hari terakhir di tati

perasaan time 1st2 masuk praktikal dlu x sama ngan skrang...rasa sayang plak nk tggl tmpat nie...bnyak kenangan kot kat sni wlaupun aku sering sorg2 kemana2..huh... mmg bnyak...suke duka sume ade... dlu mg rasa bengang sangat duk sini.. slalu cakap bile lah nk hbs LI nie... 6 bulan kot... tp x sangka plak hri nie last...sume dah berakhir...andai dpt putar masa..mmg aku nk balik ke 1st2 aku dtg sni...cam x caye je...6 bulan aku kat cni... Allah :'( sebak2...

bile mggu2 last nie lah bnyak kenangan.... bnyak sgt2... encik suja n din hepa suke bahan aku,1st2 2 bengang gak...tp..x kisahlah..sbb aku tau dorg juz brgurau..
 en din n en rahiemi pon same je... yg dua org nie x yah ckp ar...tiap2 hari...mane x nye...aku 1 office nngan dorg brdua... jebon tol...mklumlah aku je bunga kat PPTM 2.. huhu..paling ayu gtu ...puiii3
paling sebak bile dorg mntak maaf ..aiyoo.. sebak2..mmg nak nangis...maunye x... :'(
aku kat cni mmg kna bahan je... 2 yg jd bnyak knangan 2...tp x pe lah..sume 2 juz tggl kenangan je skrang... setiap pertemuan msti ade perpisahan kan.. insyaallah satu masa nnti kite jmpe lagi ek TATI n staff2 di tati...insyallah :')


 encik rahiemi n encik din
gmbar kat atas 2 di tgkap smlm...hri nie encik rahiemi gatal sgt g ambk cuti...saje nk cuti lebih!!

nie je kenangan ngan dorg...aku nie bukan mudah nk brgambar...ssh!!! kire utglah lah aku nk brgmbar nie...huh..tp muke buruk!! aku mmg x pndai nk brgmbar..
bos!!!! aku x smpat nk brgmbar ngan dia...aku keluar kejap je dia trus ghaib..aishhh...

(klau encik2 skodeng blog saya jgn duk gelak ek..)


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

  1. kenangan time l.i memang best. akak pon still igt lagi.. ^_^

    ReplyDelete

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen