Online Diary Online Diary: hari2 terakhir di tati part 3

Tuesday 30 April 2013

hari2 terakhir di tati part 3

melalui fadzillah(g) yg praktikal skali ngan aku..aku diprkenalkan dgn kawan baru...student kat tmpat aku praktikal nie...wlaupun g n teha tua setahun dari aku..tp ktaorg juz cam sama umur....tp perasaan hormat aku kat dorg 2 still ade lah... teha..
x pernah aku sangka aku akan brkwan baik ngan teha... disbbkan g dah hbs praktikal..teha duk kat bilik sekali ngan aku...1st cam janggal gak ar..sbb sblum nie aku juz sorg2...tup2 ade kawan..hahaha... tiap2 mlm ktaorg slalu brcerita tntang diri sndiri....brkongsi masalah...ktaorg mule rapat...teha mmg baik...klau dia g kfc..dia akan beli gak utk aku... tiap2 pagi..aku nk g keje...dia slalu pesan "take care"....kdang2 aku sampai malu kat teha..sbb dia mmg trlampau ambk berat....

knapa bila nk hbs praktikal Allah kirimkan aku seorang kawan? knape x mula2?  disaat ktaorg tgh rapat..knape brlakunye perpisahan? sory teha..time awk mesej saya duk wat keje...kol 4.12 teha mesej
"awk,x leh ke awk balik awl"? ...tp aku x tgk msej 2..kol 4.34 ptg teha msej lagi..
"awk,saya dah balik..saya mntak halalkan sume yg saya makan"...dia ckp gak yg dia akan merindui aku :'(

ya Allah perasaan sedih trus dtg....knape di saat2 aku nk tamatkan praktikal..makin bnyak plak kenagan manis...nie yg membuatkan aku syg nk tgglkan tmpat praktikal..wlaupun dalam hati aku ingin tamatkan dgan cpat..blum ape2 lagi..aku dah mula merasai kerinduan saat2 di tati....mmg setiap pertemuan pasti akan ade perpisahan..
thanks teha sbb sudi brkwan ngan kite wlaupun disaat2 akhir saya kat tati :')



Pertemuan...telah ditakdirkan

antara kita tidak pernah dirancangi
manalah takdir hendak dilawan
semuanya ketentuan tuhan


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

  1. macam tu lah dik. kawan ni dtg dan pergi dalam hidup kita. Tapi dgn zaman yang canggih ni , boleh ja contact2. macam akak yang stiap hari berchating dgn kawan akak masa kat poli dulu2 sejak tahun 2006. Walaupon jauh terasa dekat sebab hari2 bersembang dan bertukar cerita . adik pon leh mcm tu jugak ^_^ so chill yee,,,

    ReplyDelete

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen