Online Diary Online Diary: daLam KenAgan KEM SOFTSKILLS DIP1C

Monday 21 January 2013

daLam KenAgan KEM SOFTSKILLS DIP1C

kali nie rajin plak aku update blog nie ek...ok,kali nie aku nk cite tntang kem sofskills utk bdak2 DIP.
duk kmas2 folder kat lappy nie..tba2 trtgk lah folder Soft Skill CAmp'11....aishh...blh dikatakan rndu gak lah kat kem 2..mane x nye...wlaupun juz sehari setgh jektaorg kat sana...tp bnyk memori yg trcipta...
x tau lah cam ne nak ckp,tp mase kat kem 2...aku rasa klas DIP1C lah yg bnyak kna puji ngan lect2...huh..dr segi kejesama,semangat 1 kelas...n bnyak lagi lah...korg byangkan mknan utk bdak laki habis dibaham ktaorg sume bdak2 perempuan(nmpak kelaparan kat ctu kan) tp...bdak perempuan kelas ktaorg sanggup simpan utk bdak laki kelas ktaorg...huh...nmpak x kebaikkan bdak perempuan kelas DIP1C...

ok,,ktaorg ingt ke ktaorg akn wat keje dlm 1 kelas...tp x spt yg disangka...krana..ktaorg dah di bhagikan kump...n kump ktaorg plak dari kelas yg berbeza...huh...stressss...dlm kump aku kbnyakkan bdak klas lain...juz sorg je dr kelas yg same ngan aku...ye..korg tau sape kan?? ROSNADIA lah..sape lagi!!!
x pe lah...myb lect wat cam nie utk merapatkan silaturrahim antara kami ~_~' .ktaorg dpt task..utk wat keje amal,,,ok,,best lah gak...aku n group kna g cari makcik2 yg kehilangan suami...n tggl sorg2...kump2 lain x tau lah dorg kna wat ape...tp sume task yg ktaorg dpt,..mmg best lah..peacee....time jungle tracking plak mmg mncabar...jauh prjlnan luas pndangan...mmg luas lah kann...perghh...mase brjln mmg x ingt ape yg ade kat hutan kan...time smpai kat checkpoint...sume mnjerit cam kelaparan...bkn ape...pacat n lintah ek? err..geli aku...seingat aku ade sorg budak kelas aku...ye SHAZA NASUHA!! nangis sbb pacat n lintah ade kat lengan dia...hah...trus trauma...huh...peaceee


pd malam kebudayaan plak...sume bdak2 kelas aku trlibat..x de sorg pon trkecuali,,nmpak x semangat satu pasukan kat ctu?disbbkan semngat 2 lah,klas ktaorg blh menang!!!!wlaupun aku rase ade klas lain lebih hebat...rezeki3!! yg paling best aku rase time ktaorg ramai2 nyanyi lagu Teman Sejati..menangis beb...huh..mase 2 aku rase cam x nak je brpisah ngan bdak klas..brharap utk duk same klas lagi pd next2 sem...tp apakan daya kan...ade yg pndah...n klas kna rombak!!!pheuuwww..nasib2...x pe2..myb ade hikmah kan...

ok2...aku pon dah x de idea dah nk cite psal ape lagi...aku nie bab2 nak wat ayt nie ssh ckit....bhasa n  penulisan aku pelik.. errrr....tp aku bgga sbb aku tau bnyak loghat...kikikiki...
ok2...peaceeee..chowww dlu...kbye...
sebelum 2...scroll2 lah kebwah dulu ek...tgk2 lah gmbar2 yg aku ade time softskills dlu...tp x bnyak ^_^
kbnyakkan gmbr aku ambk ngan budak2 kelas je...huhu

BENDANG MAN KEM



HOTEL ktaorg


agak kepelikkan bile ROSNADIA kluarkan lidah




Raseena n the geng







hamper kelas ok!!!


dayah yg pndai brgmbar









dijah :')



 sory lah ek...klau gmbar2 buruk ke ape ke...tp korg mmg best !!!!
#x de mengena dgn yg hidup @ mati ok





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen