Online Diary Online Diary: Sem 3 sudah....

Wednesday 11 July 2012

Sem 3 sudah....

dah lma dah x update blog...hri nie update lah sikit...hukhuk
11/07/2012 mrupakan hari rabu...hri nie aku dah msuk sem 3 dah....tp otak masih blum sedia lagi nk bljaq..
huh...hri nie pndftaran poli n kamsis....nasib baik dpt kamsis kan..
sem nie lah aku rase paling bnyak msalah mngenai mklumat aku....no matrik salah lah...name aku x de dlm list kelas....huh...tp x pe lah...sume dah selesaikann....juz nak dftar kursus je lagi....

dah selesai dftar poli,aku dftar kamsis plak...duk kamsis sem nie best....boleh pilih roomate...^_^
so,bile dah dpt peluang cam nie aku tggu ape lagi kan....
so,aku pilih lah si minah nie...name dia ROSNADIA BINTI RAZAK....aku pilih dia sbb dpt makan mknan dia kan...heheeheh....(sorry nad) ^_^
x de lah...sbnrnya lbh selesa duk satu bilik ngan kwan yg dah lma kite knl....aku knl dia mase sem satu....
minah nie sbnrnya klam kabut....suke kabut....(sorry nad trkutuk) :D

#nie lah gmbar minah yg aku mksudkan td


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen