Online Diary Online Diary: unit kecemasan!!!!

Monday 19 March 2012

unit kecemasan!!!!

19/3/2012 bersamaan ngan hari isnin....

1st time aku x g klas ....dahlah sume klas penting ..tmbh2 klas OS...heheheh & hari nie gak
x psal2 aku kna tahan kat unit kecemasan....sbb kekurangan darah n air dlm bdan....erkkkk
x psal2 kna tmbah air n darah....tp aku mntak kat doktor spaya aku x tmbah darah....yakkk
x sanggup aku....nasib baik lah doktor ckp ok....juz tmbah air je... :)
dah aku nie jenis yg x suke g hospital....pas2 sesuka hati dorg je nak ambk darah aku n inject tgn aku...
erghhhhh......
nasib baik kna tahan x smpai sehari....



#thanks kpd kawan ketika senang n susah aku.....dorg sanggup g hospital utk melawat aku walaupon
x smpai 1 hri aku duk kat unit kecemasan 2....huhuhuhu

thanks Raseena Farveen,Rosnadia,Fateen...x lupe gak kawan brgaduh aku Adib....aisshhhh

#nie sbbkan mulut Rosnadia lah nie....heboh....
ape2 pon thanks wat korg.... <3



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen